PRODUKTET ÄR ÖVERFÖRT TILL VARUKORGEN
HANDLA VIDARE eller GÅ TILL KASSAN

Handelsvilkor

Handelsvilkor


Handels- och medlemsvilkor för gamemore.se


Gamemore.se är en medlemsklub med ett unikt koncept för medlemmar och ger dig en möjlighet att köpa de nyaste och populäraste spel i marknaden. Som medlem gör du stora besparingar när du handlar på våran plattform. Önskar du bli medlem hos gamemore.se ska du ha fyllt 18 år. Medlemspriset är för endast 299 kr i månaden inkl moms, det dras automatiskt från kundens konto varje månad, efter testperioden. Det innebär att medlemskapet är kostnadsfritt de första 14 dagar, denna period anses som testperiod då alla medlemmar har ångerrrätt enligt konsumentens ångerrätt 10 § även ångerfristen 12 §. Medlemspriset avdrags 14 dagar efter kunden har upprättat ett konto. Önskar man att säga upp sitt medlemskap, så kan du göra det omedelbart vid din sista betalning. Uppsägning av konto måste ske skriftligt till info@gamemore.dk under, ämnesfält = uppsägning.


Vid uppsägning blir kundens konto inaktiv när betalningsperioden löpt ut, såvida kunden uppsäger kontot under testperioden. Medlemskapet blir omdelbart inaktivt efter uppsägningen mottagits på gamemore.se.


Du har rätt till att säga upp ditt konto närsomhelst. Vi vill gärna uppmärksamma på om du säger upp ditt medlemskap under testperioden så har du inte rätt till att upprätta ett nytt kostnadsfritt medlemskap, då det kommer debiteras om du önskar upprätta ett nytt konto igen.


SÅ HANDLAR DU HOS GAMEMORE.SE

Om du önskar bli medlem av gamemmore.se och därmed få tillgång till stora besparingar och specialerbjudanden, ska du välja medlemskap när du startar ditt köp i kassan. Väljer du att köpa till medlemspris så kan du automatisk välja att lägga till ett medlemskap i kundvagnen. Du kommer att bli tillfrågad vid kassan om du önskar ha ett medlemskap och därmed endast betala medlemspriset.


När din order är genomförd kommer du få en orderbekräftelse till din e-mail, du får även ett nytt e-mail då du får din CD-key. Önskar du en fysisk kopia på din oderbekräfftelse, så kan du mejla till info@gamemmore.dk.


VILL DU AVBRYTA EN BEST¨ALNING ?

Om du har köpt en CD-key och vill avbryta din beställning, ska du omedelbart kontakta info@gamemore.dk med ordernummer samt vilka produkter du önskar avbryta beställning på. Du kan avbryta en beställning om 1) om du inte har mottagit ett CD-key. 2) om du har mottagit ett CD-key men av en speciell orsak inte verkar.


PRISERNA SOM VISAS PÅ GAMEMORE.SE

Hos gamemore.se hittar du alltid medlemspriser under varje produkt. Medlemspriserna garanterar all medlemmar stora besparingar på PS-spel och CD-keys. Du kommer att spara upp til 50% på alla våra produkter. Alla priser som visas på gamemore.se är i danska kronor.


BETALNING

Alla betalningar hos ganemore.se genomförs via inlösbetalning. Hos gamemore.se kan du som kund betala med kreditkort, mastecard, mastercard-Debit samt visakort. Vi har gjort det enkelt för dig, så alla betalnings och kortavgifter är inkluderade i priset. Din medlemsavgift kan endast göras med betalkort. Beloppet dras först från ditt kort när CD-key bli levererat eller när ditt medlemskap påbörjas. Observera att vi använder SSL-kryptering, där all komunikation är krypterad, du kan vara säker på att all kortinformation behandlas säkert och konfidentiellt.


FRAKT OCH LEVERANS

Beställningar på gamemore.se levereras via e-post med ett CD-nyckelnummer samt instruktioner. Nar beställningen är klar får du en orderbekräftelse per e-post. Direkt när varan skickas kommer du få ett e-postmeddelande. Vi sänder ut direkt 24 timmar efter beställning.


ÅNGER OCH RETUR¨ATT

När du köper en CD-key till ett spel på gammeore.dk, är det gamemore.se som tillhandahåller all digital innehåll i enligt med konsumentlagen 10 §.

När du accepterar handelsvillkoren ger du ditt samtycke till att din ångerrätt förfaller när beställningen är klar och innehållet (CD-key) leverars. Gamemore.se kan således inte bevilja någon ångerrätt eller returnera innehållet efter (produktnyckeln) har levererats.


REKLAMATION

När du handlar hos oss har du reklamationsrätt i 24 månader. Vilket innebär att du antigen kan få varan reparerad, ombytt, pengarna tillbaka eller rabatt, det avgörs efter situation. Kom ihåg att det självklart ett krav att reklamationen gäller endast om varan levereras med en skada och inte om skadan har sket efter användning. Reklamationen måste ske snarast möjligt efter problemet är upptäckt. Vi rekommenderar att anmäla reklamationen till oss inom två månader.


HANTERING AV PERSONLIG INFORMATION

När man har upprättat ett medlemskap hos gamemore.se, så sparas dina personliga uppgifter elektroniskt. Endast behöriga anställda har tillgång till de.

Alltid innan uppgifterna sparas ser vi till att man är medveten om vilka personuppgifter som sparas.

För att utföra ett köp hos gamemore.se, är det ett krav att man är registrerad som användare. Syftet med detta är att det blir lättare för dig att handla våra produkter.

Du kan alltid hitta dina CD-keys från tidigare beställningar.

Överföringar av dina personuppgifter sker via en krypterad anslutning. Om du inte längre önskar vara registrerad som medlem, så meddelar du det till oss på info@gamemore.dk så raderas all din data automatiskt. Är du medlem hos gamemore.se har du rätt till att välja vilka av dina uppgifter som ska registreras. Dina rättigheter gäller enligt personuppgiftslagen, har du några funderingar hänvisar vi att du kontaktar oss på info@gamemore.dk.


BARN OCH UNGDOMAR UNDER 18

Ska du vara medlem hos gamemore.se så skall du vara över 18 år. Är du under 18 år ska registreringen och medlemskap undertecknad av en förälder. En överenskommelse kan alltid sägas upp oberoende av en förälder om det har tecknats av en underårig.


KLAGOMÅL

Har du klagomål gällande ditt köp, vänligen kontakta vår kundservice på info@gamenore.dk.

Om vi inte kommer överens om en lösning, kan du alltid lämna in ett klagomål till konsument klagomål om du har giltiga skäl till det.

Konsumentklagomål adress: Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby- www.forbrug.dk.

Observera att om du är en konsument som är registrerad i ett annat EU-land än Danmark, kan du klaga till Europeiska kommissionens online klagomålsportal här: ec.europa.eu/odr.